piątek, 17 maja 2013

Zapiekane szparagi z jajkiem i serem pleśniowym -Trzy po Trzy-

Sezon na szparagi uważam za otwarty.
Z jajkami i serem pleśniowym smakują świetnie.
Propozycja dobra i na śniadanie i na obiad i na kolację.
Po raz  kolejny gotowałam w wirtualnej kuchni z  
Bartoldzik, Maggie, Wiera, Dobromila, Mirabelka, Martynoosia, MalgosiaZ, Panna Malwinna, Siankoo. Wojciechem 


Zapiekane szparagi z jajkiem i serem pleśniowym
3 ugotowane szparagi
1 jajko
50g sera pleśniowego
odrobina masła do wysmarowania kokilki
sól/pieprz

Szparagi gotujemy 5 minut w osolonej wodzie (odcinamy zdrewniałe końce wcześniej).
Ugotowane szparagi kroimy na kilka części. I układamy w kokilce (wysmarowanej masłem) pozostawiając główki szparagów do dekoracji. Jajko roztrzepujemy z przyprawami, dodajemy pokrojony ser i zalewami szparagi. Dekorujemy główkami.
Zapiekamy 15minut w 180stopniach. (Do ścięcia się jajek)
Smacznego

22 komentarze:

  1. Muszę się zaopatrzyć w szparagi i wykorzystać twój przepis! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjadłam niedawno całe 500 g. ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka pychota! A czy ser plesniowy moznaby zastapic czyms innym? Nie ukrywam ze troszeczke sie go obawiam ;D


    Zapraszam do mnie: atqabreakfast.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w jakim sensie obawiasz? nie gryzie i trujący też nie jest :D ja uwielbiam :D
      możesz dać zwykły żółty

      Usuń
    2. Glupio sie przyznac, ale jeszcze nigdy go nie probowalam :p ale ten przepis to chyba najlepszy preteks zeby sie wreszczie przelamac :)

      Usuń
  4. Pyszna i lekka zapiekanka,uwielbiam takie przekąski:)zapraszam do siebie na szparagi zapiekane z serem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie bomba! Mega to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować szparagi, bo wszyscy nimi kuszą. Taka wersja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo ,że robiłam już je dwa razy dotąd nie wiem czy dobrze je przygotowuje.:D

    OdpowiedzUsuń
  8. szparagi i jajko - świetne zestawienie, podoba mi się to danie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie prezentują się te zielone łodyżki w masie jajecznej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm pycha ! Cudownie to wygląda i tak smacznie, że aż ślinka cieknie !
    Dzięki za wzięcie udziału w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolejny post z jajkami i szparagmi, Wariaci, widzę! :)

    zapraszam na moje pierwsze rozdanie! www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To prezentuje się wręcz obłędnie !

    OdpowiedzUsuń
  13. skąd tu wyrwac szparagi? :D musze to zrobic koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. odkąd zaczął się szparagowy sezon - jestem w niebie. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają megaapetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. No i jestem w szparagowym raju :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wczoraj tez byly u mnie zapiekane jajka - troche inne, ale pyszne. Wersji ze szparagami w tym roku jeszcze nie robilam, ale cos mi sie zdaje, ze bede musiala nadrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam szparagi muszę coś z nimi zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosto i pysznie - czego chcieć więcej...? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

Cenneo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...